دکتر قبادیان در پانزدهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی یادآوری کرد، تأکید وزیر صمت بر استفاده از نخبگان دانشگاهی در حوزه صنعت و تولید

معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت و سرپرست دانشگاه صنایع و معادن ایران در پانزدهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی گفت: وزیر صنعت، معدن و تجارت همواره بر استفاده از نخبگان دانشگاهی در حوزه صنعت و تولید تأکید کرده است.

به گزارش شاتا، برات قبادیان در این کنفرانس با اشاره به ضرورت مدیریت براساس شاخص‌های علمی گفت: ایران در زمینه تربیت منابع انسانی در حوزه فنی مهندسی و علوم کاربردی در جایگاه مطلوبی قرار دارد و شایسته است با برنامه ریزی به جایگاه مطلوبی در شاخص های جهانی توسعه منابع انسانی نیز دست یابیم.

وی افزود: کاری که سازمان مدیریت صنعتی در حوزه منابع انسانی انجام می دهد کار ارزشمندی است و ارزش این کار زمانی بیشتر می شود که الگویی برای اجرا در کشور طراحی و در اختیار دولت قرار گیرد.

معاون آموزش، پژوهش و نوآوری وزارت صنعت، معدن و تجارت و سرپرست دانشگاه صنایع و معادن ایران افزود: وزیر صنعت، معدن و تجارت به موضوع منابع انسانی نگاه ویژه ای دارد و همواره بر استفاده از نخبگان دانشگاه‌ها در حوزه صنعت و تولید تأکید کرده است.

وی با اشاره 7 برنامه محوری سال 98 وزارت صمت گفت: یکی از محورهای این برنامه، طرح توانمند سازی "تاپ" است که با اجرای آن ارتباط بین صنعت و دانشگاه و توسعه همه جانبه در حوزه های صنعت، معدن و نیروی انسانی محقق می شود.

گفتنی است که پانزدهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی با حضور مقامات و متخصصان این حوزه برگزار شد.

  • نویسنده : مدیر سیستم
    • امتیاز :
    • 0
    • 0
  • تاریخ انتشار : 1398/09/21
  • تعداد مشاهده : 1353 بار