رویکرد وزیر صنعت در پیگیری واحدهای صنعتی در آستانه تعطیلی، عالی و خرسند کننده است

رهبر معظم انقلاب در دیدار با دانش‌ آموزان و دانشجویان:

رویکرد وزیر صنعت در پیگیری واحدهای صنعتی در آستانه تعطیلی، عالی و خرسند کننده است/ سایر مسئولان نیز رویکرد وزیر صنعت را پیگیری کنند

رهبر معظم انقلاب در دیدار با دانش‌ آموزان و دانشجویان ضمن تمجید از رویکرد وزیر صنعت در پیگیری واحدهای صنعتی در آستانه تعطیلی از سایر مسئولان نیز خواستند رویکرد وزیر صنعت را پیگیری کنند.

رهبر معظم انقلاب در دیدار با دانش‌ آموزان و دانشجویان ضمن تمجید از رویکرد وزیر صنعت در پیگیری واحدهای صنعتی در آستانه تعطیلی از سایر مسئولان نیز خواستند رویکرد وزیر صنعت را پیگیری کنند.

*** تمجید رهبر معظم انقلاب از رویکرد وزیر صنعت

به گزارش خبرگزاری صنایع، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز در آستانه‌ یوم‌الله ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در دیدار هزاران نفر از دانش‌آموزان و دانشجویان سراسر کشور، فرمودند:
هشت ماه از اعلام شعار سال گذشت، البته در این هشت ماه برخی کارهای خوب انجام گرفته است اما بخش‌هایی نیز وجود دارد که همچنان به کار و تلاش بیشتر نیاز دارد.

*** حل مشکلات اقتصادی کشور در گرو رونق تولید

رهبر معظم انقلاب در ادامه با اشاره به اینکه کلید حل مشکلات اقتصادی کشور در گرو رونق تولید است، افزودند:
من اقتصاددان نیستم اما اقتصاددان‌ها به‌صورت اجماعی در سخنان و اظهارنظرهای خود شعار سال را تأیید کردند زیرا اشتغال، ثروت ملی، رفاه عمومی و حتی پیشرفت علمی بواسطه رونق تولید بوجود می‌آید.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تأکید کردند:
کاهش فشار به مردم و حل مشکلاتی همچون گرانی، تورم و کم ارزش شدن پول ملی تنها با اهتمام به موضوع تولید ملی امکان‌پذیر خواهد بود.

*** سایر مسئولان رویکرد وزیر صنعت را پیگیری کنند

به گزارش خبرگزاری صنایع، رهبر معظم انقلاب در پایان این بخش از بیانات خود با اشاره به سخنان چندی پیش وزیر صنعت مبنی بر اینکه هر جا یک واحد صنعتی در آستانه تعطیلی قرار بگیرد، به کمک آن می رویم، بیان داشتند:
این سخنان، عالی و خرسند کننده است و حالا باید پای این قول بایستند و دیگر مسئولان نیز همین‌گونه عمل کنند.

  • نویسنده : مدیر سیستم
    • امتیاز :
    • 0
    • 0
  • تاریخ انتشار : 1398/08/14
  • تعداد مشاهده : 1487 بار